Krepat, ma ne molat!

Molat je izvedenica iz talijanskog glagola "mollare" što znači odustati.
Štokavce - koji nisu u bliskom dodiru s čakavskim, niti su povijesno i geografski neposredno izloženi utjecajima talijanskog jezika - ovaj slogan na prvu možda može navesti na pogrešan trag u pokušaju da ga razumiju i shvate. Mogli bismo, recimo, prvoloptaški pomisliti da molat znači moliti, preklinjati. To bi naravno bilo pogrešno, jer se očito radi o izvedenici iz talijanskog glagola "mollare" što znači odustati. "Krepati/umrijeti, ali ne odustati" borbeni je dakle poklič koji upućuje na stanje revolta, prkosa i otpora po svaku cijenu, pa i po cijenu krajnje smrti.

(Hajridin Hromadžić: Fragmenti grada)

Sve sličnosti sa stvarnim osobama slučajno su namjerne.
Dežurnim blogobudalama, šizofrenim starim prdonjama, stoki koja tudje mrtve naziva krepanima i svim njihovim prijateljima i poznanicima komentiranje zabranjeno.
U vezi s nuspojavama i neželjenim učincima nemogućnosti komentiranja obratite se svom psihijatru ili apotekaru ili na nuspojaveinezeljeni
ucincibloga@bolimekuki.odjeb.net



Štorije mačka, maške i Gandalfa beloga od Kojotice

petak, 09.10.2015.

Pristojni bećarac

Skupite se sada moje snaše
upoznajte vrle blogeraše.

Mala moja evo ih na blogu,
Ono drugo više ni ne mogu.

Najveća je, mala, njima briga,
da se dugo čita blogoknjiga.

Komentiraju ti sve po redu
Od četvrtka pa sve do u srijedu.

Kada ptice odlete ka jugu
Stara teta liječi nama tugu.

Ako teta ne može nam doći,
annabony u pomoć priskoči.

Kad nije tu niti jedna ptica
Sve će ti objasnit lionica.

Da beštija ne dolazi sama
Razjasnila ti-grica je nama.

Razvedena muža nema više,
Vesela je pa bećarce piše.

No kids neće da su blizu dica,
Dok Durica već vozi kolica.

Mela Franju pronašla još nije,
Samo za njeg sad joj srce bije.

Čestitke si napravite sami
Il' uzmite Meline od lani.

Franjo negdje sam čarape plete
U haljini Lucije mu tete.

Kada ljeto put jeseni krene,
Razmišljanja tu su jedne žene.

Sjedokosi kule svoje gradi,
Dražen skoro umro nam od gladi.

Stefanio pjesme od nas krije,
Domenico svima nam se smije.

Ona V je čudna neka snajka,
Jedno slovo u imenu lajka.

Di je Janko, dal' još svitom šeta
Reći će vam sad marionetta.

Zlatna djeva na Cetinu bježi,
Adminu se od svih koža ježi.

Lastavice, vrati se sa juga
Na blogu je dosadno ko kuga!

Kojotice, začepi tu njušku
Pola bloga sad već traži pušku.

Kunu svi se sad u bloga svoga,
upucat će tebe i freshcojga. (2x)

Blogograde bud` mi na pomoći
Snaše će mi iskopati oči.

A i Riba, ćelava rugoba,
Ubit će u meni bloga moga.

Od blogerskog razjarenog svijeta
Spasit može samo me pjaceta.

Da ne ode meni luda glava
Dobro da me ona obožava.

NASA vodu pronašla na Marsu
Kidam gore da završim farsu.

Drug me Pajo vjerni tamo prati,
Uz Ribara vrijeme da mi skrati.

Kaže Pajo : ti si meni slatka,
Nis' debela, negoli si kratka.

Čekat ćemo da svi s bloga odu,
nismo ovdje da pijemo vodu.

Pajo gaće ne skida sa glave,
Marsijanci skupa s nama slave.

Shvatili su sad i Marsijanci,
Kakvi su to pristojni bećarci.


- 16:01 - Komentari (21) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< listopad, 2015 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  



Književne anegdote Daniila Harmsa:

Jednom se Gogolj preobukao u Puškina, došao Puškinu i pozvonio. Puškin mu je otvorio vrata i povikao:
- Vidi, Arina Rodionova, ja sam došao!"


Sjedi tako Puškin kod kuće i razmišlja:
- Dobro, ja sam, dakle, genij. Gogolj je takodjer genij, a i Dostojevski je, pokoj mu duši, genij. Pa kako će se, bogamu, sve to završiti?!
Tu se sve i završilo.